Echte studentes die bijverdienen

Een open forum voor allerlei zaken (die verband houden met prostitutie) doch geen ervaringen.

Berichtdoor warmweer » 25 mei 2010 01:25

Vansteen schreef:
Phryne schreef: en wat er goed is met mij, maar hey, dat wordt voor het gemak maar vergeten

Dat is niet waar Phryne. Het goede wordt ook regelmatig genoemd. Onder andere door mezelf, maar ook door andere posters.

Klopt, maar Phryne beschouwt herhaling van zetten als een aantasting van haar intelligentie en reageert daar agressief op.

Het is als een golf met wisselende frequentie maar met een serieuse amplitude zowel bij hoogte- als laagtepunt :wink:
warmweer
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Thomas » 20 jun 2010 15:14

Ik heb met veel aandacht dit topic doorgelezen... zelf had ik een tijdje contact met een 'echte' studente dit het deed om iets bij te verdienen en het studentenleven wat draaglijker te maken. Ik had haar ontmoet op een chat, na wat chatten een keertje vrijblijvend afgesproken om iets te gaan drinken, en daarna zagen we elkaar 2x per maand. Dit is geëindigd toen ze met een relatie begon, wat ik overigens perfect kon begrijpen.
Mijns inziens zoeken heel wat mannen een 'studente' omdat je in die categorie makkelijk een jonge 'amateur' kunnen vinden die iets wil bijverdienen zonder echt professioneel te zijn. Geen 'allesneuker' maar iemand bij wie er een wederzijdse fysieke aantrekking noodzakelijk is. Als man heb je dan enerzijds een zekere 'exclusiviteit' (al heb je daar natuurlijk altijd wel het raden naar...) en voor haar een regelmatige bijverdienste met een man bij wie ze zich goed voelt en ergens ook wel fysiek tot aangetrokken voelt. Dit soort jongedames is niet makkelijk te vinden, dat ondervind ik zelf in mijn zoektocht naar een gelijkaardige 'relatie' dan diegene ik beschrijf in het begin van dit bericht.

Wat me hier wel opvalt in sommige reacties van mannen is de manier waarop met deze vrouwen wordt omgegaan... heren, of je nu betaalt voor sex of niet, wees hoffelijk en behandel de dame in kwestie met respect. Je zal zien dat dit alleen maar voordelen oplevert :-)
Thomas
begint te posten
begint te posten

Berichtdoor Vansteen » 21 jun 2010 11:28

Thomas schreef:
Mijns inziens zoeken heel wat mannen een 'studente' omdat je in die categorie makkelijk een jonge 'amateur' kunnen vinden die iets wil bijverdienen zonder echt professioneel te zijn. Geen 'allesneuker' maar iemand bij wie er een wederzijdse fysieke aantrekking noodzakelijk is. Als man heb je dan enerzijds een zekere 'exclusiviteit' (al heb je daar natuurlijk altijd wel het raden naar...) en voor haar een regelmatige bijverdienste met een man bij wie ze zich goed voelt en ergens ook wel fysiek tot aangetrokken voelt.

Ik denk toch dat dit eerder aanleunt bij een fantasie van de betrokken man dan bij de realiteit hoor. Ik begrijp zelf ook niet goed hoe een echte aantrekkingskracht en een gevoel van exclusiviteit samenhoort met de beslissing die men neemt om naar een DVP te gaan i.p.v. een vriendin te zoeken. Zo'n vriendin hoeft niet noodzakelijkerwijze een levenspartner te zijn. Je kan toch best ook een soort seksvriendin hebben.

Er is natuurlijk voor velen wel een verschil in perceptie tussen een vrouw die eerder op bescheiden schaal als DVP werkt en een bandwerkster. Maar daarvoor hoeft het meisje geen echte studente te zijn. Een juistere stelling zou m.i. zijn, dat iemand gewoon eens graag een erg jonge vrouw wil neuken, misschien met enige nostalgie naar zijn eigen studententijd toen dat allemaal 'zomaar' mogelijk was omdat men toen zelf jong was. In die fantasiewereld komt men al snel tot het begrip 'echte studente'. Het maakt echter weinig uit of een meisje van b.v. 25 jaar nu studeert of niet : als ze betalende seks aanbiedt, zal het hoogstwaarschijnlijk zijn omdat ze geld nodig heeft. Voor mij persoonlijk lijkt het begrip 'studente' enkel interessant als je het ziet als een soort garantie op een bepaald 'niveau' bij het meisje. Ik vind het bijvoorbeeld alles behalve prettig als een vrouw niet in staat is om een normaal gesprek te voeren tijdens een date.
Vansteen
bestaat er nog iets buiten VP?

Een getuigenis van een studente zelf

Berichtdoor Humphrey » 27 jun 2010 15:00

Humphrey

Mannen zijn als een videorecorder..
vooruit, achteruit, vooruit, achteruit, eject, stop.

Berichtdoor Mary » 30 jul 2010 20:10

Stel dat een (echte) studente haar maagdelijkheid zou "verkopen", welke prijs zou zij hiervoor kunnen krijgen?
Mary
begint te posten
begint te posten

Berichtdoor Data » 30 jul 2010 20:15

Data

...mens agitat molem...

Berichtdoor Mary » 30 jul 2010 20:30

Dat had ik ook al gezien, maar ik heb het hier niet over een amerikaanse die niets liever wil dan met haar mooie gezichtje op alle tv-zenders en kranten te verschijnen, in de hoop om tussen door ook nog even ontdekt te worden als actrice.
Ik heb het over een gewone vlaamse studente die dit zou doen voor een extra centje, zonder dit uit te smeren in de media.
Mary
begint te posten
begint te posten

Berichtdoor Data » 30 jul 2010 20:37

De studente zal dat zelf moeten bepalen en dan kijken of er iemand toehapt. Ze hoeft maar één zot te vinden die er veel geld voor over heeft, en dat al de rest er minder voor over heeft, is dan van geen belang.
Zelf zou ik er geen geld aan geven. Zou er eerder geld voor vragen.
Data

...mens agitat molem...

Berichtdoor stephanie » 30 jul 2010 22:15

Mary, zet het ergens op een site voor betalende dates en laat ze bieden.
Moest het niet genoeg opbrengen, begin dan al maar te sparen zodat je Data kan vragen. Ik ken hem niet, maar ben vrijwel zeker dat je die eerste keer in stijl zal beleven met hem. Een eerste keer om nooit meer te vergeten, mag toch wat kosten, niet ? :wink:
Step. xx
stephanie

lassata, sed non satiata.

Berichtdoor Humphrey » 31 jul 2010 12:11

Hoewel, kies dan eerder een "deftige" site, en niet in de trant van marktplaza of gratissexadvertenties. Misschien met de hoogste bieder een tijdje over en weer mailen, zodat je weet met wie je te doen hebt.
En als Data niet lukt, eens Humph daten :wink: . Zeker geld voor je waar, en niemand zal het ooit weten (zeker niet op dit forum :wink: ).
Humphrey

Mannen zijn als een videorecorder..
vooruit, achteruit, vooruit, achteruit, eject, stop.

Berichtdoor Mary » 31 jul 2010 12:31

Bedankt voor de tips!
Welke "deftige sites" raad je aan?
Mary
begint te posten
begint te posten

Berichtdoor dwiw » 31 jul 2010 14:21

Mary schreef:Bedankt voor de tips!
Welke "deftige sites" raad je aan?

ebay ? daar wordt er echt geboden en misschien houd ze er nog een buitenlandse minnaar aan over :mrgreen:
dwiw

Is al zeer lang lid
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Berichtdoor alov » 02 aug 2010 14:42

Mary schreef:Stel dat een (echte) studente haar maagdelijkheid zou "verkopen", welke prijs zou zij hiervoor kunnen krijgen?

Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe knap/aantrekkelijk/leuk/gfe/warm/... zij is;
Voor een heel knappe, jonge, lieve, slanke meid en een date van een paar uur, zou ik daar wel bv. 2000 Euro voor over hebben..
alov
heeft de smaak te pakken
heeft de smaak te pakken

Berichtdoor Data » 02 aug 2010 15:07

Mary, stel haar toch maar voor om het te doen met iemand die om haar geeft. Of als ze er toch mee doorgaat, raad haar dan aan dat ze de nodige veiligheden inbouwt en het eventueel in een (zoveel mogelijk) controlled environment doet. De dames hier zijn gelouterd genoeg om de meeste situaties de baas te kunnen, maar als zij zich als totaal onervarene in dit bos vol boze wolven waagt per un pogno di dollari zal dat misschien niet haar beste zet blijken.
Er zijn meer dan genoeg andere manieren om als student 'een centje bij te verdienen.'
Data

...mens agitat molem...

Berichtdoor dwiw » 02 aug 2010 17:43

alov schreef:Voor een heel knappe, jonge, lieve, slanke meid en een date van een paar uur, zou ik daar wel bv. 2000 Euro voor over hebben..

echte maagden , ouder dan 18 zijn sowieso reeds schaars en dan nog eentje die aan een wildvreemde haar maagdelijk wil verkopen : dat komt niet voor :P

Dus voeg aan die prijs maar minstens 1 nulleke toe....
dwiw

Is al zeer lang lid
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

VorigeVolgende

Keer terug naar VPF-Café