Ik heb met veel aandacht dit topic doorgelezen... zelf had ik een tijdje contact met een 'echte' studente dit het deed om iets bij te verdienen en het studentenleven wat draaglijker te maken. Ik had haar ontmoet op een chat, na wat chatten een keertje vrijblijvend afgesproken om iets te gaan drinken, en daarna zagen we elkaar 2x per maand. Dit is geëindigd toen ze met een relatie begon, wat ik overigens perfect kon begrijpen.
Mijns inziens zoeken heel wat mannen een 'studente' omdat je in die categorie makkelijk een jonge 'amateur' kunnen vinden die iets wil bijverdienen zonder echt professioneel te zijn. Geen 'allesneuker' maar iemand bij wie er een wederzijdse fysieke aantrekking noodzakelijk is. Als man heb je dan enerzijds een zekere 'exclusiviteit' (al heb je daar natuurlijk altijd wel het raden naar...) en voor haar een regelmatige bijverdienste met een man bij wie ze zich goed voelt en ergens ook wel fysiek tot aangetrokken voelt. Dit soort jongedames is niet makkelijk te vinden, dat ondervind ik zelf in mijn zoektocht naar een gelijkaardige 'relatie' dan diegene ik beschrijf in het begin van dit bericht.
Wat me hier wel opvalt in sommige reacties van mannen is de manier waarop met deze vrouwen wordt omgegaan... heren, of je nu betaalt voor sex of niet, wees hoffelijk en behandel de dame in kwestie met respect. Je zal zien dat dit alleen maar voordelen oplevert