Dit komt toch wel zeer ongeloofwaardig over is het niet.........

homesweethome schreef:Op welke advertentie mag dat dan wel zijn ?
Bij een gangbang zou dat wel eens best kunnen

venus2 schreef:Deze morgen nog eens ad. bijgewerkt op deernes.com en het viel me toen op dat niemand een poll had ingevuld, zopas nog eens op de site geweest en tot mijn grote verbazing waren er opeens TWAALF mensen die gestemd hadden nu, van (5) subliem (5) zeer goed tot (2) zeer slecht![]()
![]()
Dit komt toch wel zeer ongeloofwaardig over is het niet.........![]()

homesweethome schreef:Awel, geef dan de link naar de adv. waar er plots 12 pollhits waren.
Want erg geloofwaardig klinkt het niet.

Steven_69 schreef:Als je een poll invoert, moet je er automatisch voor zorgen dat degene die de poll invult ook een reactie moet geven. Anders hecht ik er geen belang aan (zowel in positieve als negatieve zin).

iklop schreef:Steven_69 schreef:Als je een poll invoert, moet je er automatisch voor zorgen dat degene die de poll invult ook een reactie moet geven. Anders hecht ik er geen belang aan (zowel in positieve als negatieve zin).
Nog een ongeloofwaardige reactie erbij dan. Een negatief bericht is gauw geschreven!

iklop schreef:Nog een ongeloofwaardige reactie erbij dan. Een negatief bericht is gauw geschreven!

Chriske schreef:@ Steven:
Je kan natuurlijk altijd medeinvesteerders zoeken, en ik wil mij altijd kandidaat stellen.

venus2 schreef:Deze morgen nog eens ad. bijgewerkt op deernes.com en het viel me toen op dat niemand een poll had ingevuld, zopas nog eens op de site geweest en tot mijn grote verbazing waren er opeens TWAALF mensen die gestemd hadden nu, van (5) subliem (5) zeer goed tot (2) zeer slecht![]()
![]()
Dit komt toch wel zeer ongeloofwaardig over is het niet.........![]()